مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-26حوادث

شناسایی 72هزار معتاد در آذربایجان غربی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در حال حاضر 72هزار معتاد در استان شناسایی شده که 7200 نفر(10 درصد) آنها، معتاد متجاهر هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در حال حاضر 72هزار معتاد در استان شناسایی شده که 7200 نفر(10 درصد) آنها، معتاد متجاهر هستند.

سرهنگ جلیل پناه دوشنبه 5 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به اینکه برای مقابله با موضوع توزیع مواد مخدر و معتادین متجاهر نیازمند همکاری تمامی دستگاه های مربوطه هستیم، تصریح کرد: اولویت اصلی پلیس، بحث مدیریت و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است که در این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل 72درصد پیشرفت داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه براساس شیوع شناسایی انجام شده نرخ شیوع اعتیاد در استان 3.

39 درصد و در کشور 5.

4درصد است، خاطر نشان کرد: برخورد با معتادین متجاهر و خرده فروشان و جمع آوری پاتوق های مصرف مواد مخدر از مطالبات اصلی مردم از پلیس مواد مخدر است.

سرهنگ جلیل پناه اظهار کرد: در سال جاری 922نفر خرده فروش مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود 82 درصد افزایش دستگیری داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 72هزار معتاد در آذربایجان غربی

شناسایی 72هزار معتاد در آذربایجان غربی