مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-04سياسي

لزوم تشکیل کارگروهی برای اصلاح احکام برنامه هفتم توسعه در مدیریت شهری


عضو شورای شهر تهران خواهان تشکیل کارگروه مشترکی فیمابین شورای شهر و شورای عالی استان ها پیرامون حل مشکلات تحقق مدیریت یکپارچه شهری در احکام برنامه هفتم توسعه خبر داد.

- عضو شورای شهر تهران خواهان تشکیل کارگروه مشترکی فیمابین شورای شهر و شورای عالی استان ها پیرامون حل مشکلات تحقق مدیریت یکپارچه شهری در احکام برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر قائمی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در خصوص جایگاه مدیریت شهری در برنامه هفتم توسعه گفت: مدیریت شهری در تمامی برنامه های توسعه ای با نقاط ضعف و قوت مواجه شد و پس از گذشت شش دوره هنوز چیزی از مدیریت شهری در عمل نمی بینیم و در واقع مدیریت واحد شهری محقق نشده است.

وی با بیان اینکه باید در فرصت زمان کوتاه بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس به مدیریت واحد شهری توجه ویژه ای کنیم و نظرات خود را ارائه دهیم، اظهار کرد: بررسی برنامه هفتم توسعه نشان داده است که 26 درصد از 118 حکم برنامه هفتم زیربنایی و تولیدی، 29 درصد اقتصادی، 16 درصد فرهنگی و آموزشی، 11 درصد اجتماعی، شش درصد مدل حکمرانی، شش درصد سیاسی و سه درصد عمومی است.

قائمی با تاکید بر اینکه در برنامه ششم توسعه تنها در 15 حکم به مدیریت شهری توجه شده و افزایش محدوده شهر تهران یکی از احکام برنامه است که ما در شورا و شهرداری از آن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کارگروهی برای اصلاح احکام برنامه هفتم توسعه در مدیریت شهری

لزوم تشکیل کارگروهی برای اصلاح احکام برنامه هفتم توسعه در مدیریت شهری