مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-19سياسي

نمایشگاه «عطر سیب» تا جمعه تمدید شد


به گفته دبیر رویداد فرهنگی عطر سیب، این نمایشگاه که قرار بود تا عصر امشب ادامه داشته باشد، تا 30 تیر تمدید شده و علاقه مندان می توانند از آن بازدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آستانه فرا رسیدن ماه های محرم و صفر و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بنا بود بیست و یکمین رویداد فرهنگی عطر سیب از 24 تا 28 تیرماه از ساعت 8 تا 20 در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می شود.

با این حال حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جامه دارپور دبیر رویداد فرهنگی عطر سیب  با توجه به استقبال شهروندان و مسئولان هیئت ها، از تمدید این نمایشگاه  خبر داد.

جامه دارپور ضمن اعلام این خبر افزود: بیستمین و یکمین رویداد عطر سیب با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران در حال برگزاری است.

این رویداد به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا شده و از 24 تا 30 تیرماه از ساعت 8 الی 20 در میدان آیینی امام حسین(ع) پذیرای علاقه مندان است.

  دبیر این رویداد فرهنگی ادامه داد: در چند روز نخست برپایی عطر سیب، بانیان هیأت و روضه های خانگی استقبال قابل توجهی از این رویداد داشتند و با حضور در میدان امام حسین(ع)، اقلام مورد نیاز برای برگزاری مجالس عزای حضرت سیدالشهدا(ع) را تهیه کردند که با توجه به این استقبال، در دو روز پنجشنبه و جمعه نیز شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «عطر سیب» تا جمعه تمدید شد

نمایشگاه «عطر سیب» تا جمعه تمدید شد