مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-30سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: افشای جنایات آمریکا مصداق جهاد تبیین است.


جنایاتی که آمریکا فقط در بازه زمانی 6 تا 12 تیرماه کرده است کتاب مفصلی خواهد شد.

- حجت الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) اصفهان با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در ماه ذی الحجه ماه تزکیه نفس، ماه عبادت، نیایش و استغفار ابراز امیدواری کرد خداوند به برکت این ایام ما را ملبس به لباس تقوی و مزین به زینت تقوا و پیراسته از تمام رذایل بگرداند.

وی با اشاره به 15 ذی الحجه ولادت امام علی النقی هادی علیه السلام و هیجدهم این ماه عید سعید غدیر گفت: عید سعید غدیر از اعیاد بزرگ جهان اسلام و بالاترین اعیاد دینی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این هفته را برای افشای ظلم و جنایت کشور آمریکا بر مردم ایران تعیین کردند تا جوانان و نسل های جدید این مرز و بوم این دشمنان حقوق بشریت را بشناسند و افراد دیگر نیز این جنایتکاران را از حافظه تاریخی خود پاک نکنند، افشای جنایات آمریکا مصداق جهاد تبیین است.

وی افزود: باید دشمنان خود را بشناسیم، این دشمنان چه منافقان دینی باشند یا منافقان اخلاقی یا حتی منافقان انسانی و بشری، خود را پشت شعار حقوق بشر پنهان کرده و آن را سپر خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: افشای جنایات آمریکا مصداق جهاد تبیین است.

امام جمعه موقت اصفهان: افشای جنایات آمریکا مصداق جهاد تبیین است.