مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-08اجتماعي

جذب 710مراقب سلامت در آموزش و پرورش


مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب 710 نفر مراقب سلامت در سالجاری به عنوان یکی از راهبردهای دفتر سلامت و تندرستی و در کل مجموعه وزارت در دستور کار قرار گرفته است با جذب جدید و نیز باز آموزی نیروها در صدد توانمندسازی حوزه سلامت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، گودرزی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه دوره مدیریت بحران در شرایط اضطراری که  در شهر سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما در این دوره که با حضور 10 درصد از مراقبان سلامت کشور در حال برگزاری است؛ درصددیم که اهداف تعیین شده برای آن را محقق نموده و خروجی دوره ارتقای دانش فنی مدرسان حاضر باشد.

وی افزود: امیدواریم این دوره که به صورت کارگاهی برگزار می شود نهایت اثربخشی را داشته باشد و الگوهای مدیریت بحران را به بهترین شکل ممکن به مراقبان سلامت ارائه دهد.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مراقبان سلامت باید در شرایط بحرانی و اضطراری نقش یک فرمانده میدانی را داشته باشند و با آرامش دادن به سایرین محیط را کاملا در دست خود بگیریند و با ارائه بهترین راهبرد مقابله ای بحران را به سلامت پشت سر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 710مراقب سلامت در آموزش و پرورش

جذب 710مراقب سلامت در آموزش و پرورش