مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-01فرهنگي

فصل سوم سریال «گاندو» ساخته نمی شود


در سال های گذشته دو فصل از سریال «گاندو» را ساختم و در حال حاضر این ژانر برای من تمام شده است و فصل سوم این سریال ساخته نمی شود.

- قم- کارگردان سینما و تلویزیون گفت: در سال های گذشته دو فصل از سریال گاندو را ساختم و در حال حاضر این ژانر برای من تمام شده است و فصل سوم این سریال ساخته نمی شود.

جواد افشار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در عرصه سینما و تلویزیون علاقمند هستم تا ژانرهای مختلف را در فیلمسازی تجربه کنم و در طی این سال ها در سینما و تلویزیون آثاری در ژانرهای جنگی، اجتماعی، درام، ضدجاسوسی، طنز و… را تجربه کردم.

کارگردان سینما و تلویزیون بیان داشت: در سال های گذشته دو فصل از سریال گاندو را ساختم که خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شده است و در حال حاضر این ژانر برای من تمام شده و فصل سوم سریال گاندو ساخته نمی شود.

افشار با اشاره به کار جدید خود بیان داشت: سریالی به سفارش شبکه آی فیلم در دست ساخت دارم که ژانر جنایی - گانگستری است.

وی با بیان اینکه 50 قسمت از این سریال نوشته شده است افزود: این سریال در کشورها و شهرهای مختلفی فیلمبرداری خواهد شد که به همین دلیل کار سنگینی است.

این کارگردان تلویزیون ادامه داد: این سریال ابعاد فراملی دارد و بین المللی است و از حساسیت های بالایی برخوردار است که امیدواریم پس از ساخت و نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سوم سریال «گاندو» ساخته نمی شود

فصل سوم سریال «گاندو» ساخته نمی شود