مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 06:452023-06-29ورزشي

شرایط سخت بانوان والیبال نشسته برای کسب سهمیه پارالمپیک در قزاقستان


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.

- سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.

لیلا بریانیان اصفهانی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم والیبال نشسته بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان اظهار کرد: این رقابتها از 12 تیر با حضور 6 تیم ایران، کره جنوبی، چین، تایلند و ژاپن برگزار می شود که تیم ایران در اولین دیدار به مصاف کره جنوبی می رود.

برای آماده سازی تیم تاکنون 19 اردو را پشت سر گذاشته ایم و با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان ایجاد کردیم شرایط راضی کننده است و هر ماه شاهد رشد تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان بودیم.

وی یکی از اهداف اصلی تیم را کسب عنوان قهرمانی در قزاقستان و کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک پاریس عنوان کرد و گفت: هرچند با حضور چین و تایلند کار سختی برای کسب عنوان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سخت بانوان والیبال نشسته برای کسب سهمیه پارالمپیک در قزاقستان

شرایط سخت بانوان والیبال نشسته برای کسب سهمیه پارالمپیک در قزاقستان