مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-03سياسي

قرارداد بیمه ها با پزشکان مثل ترکمنچای است/ واکنش جامعه پزشکی


رییس شورای عالی نظام پزشکی، در واکنش به قانون الزام پزشکان و موسسات پزشکی برای عقد قرارداد با بیمه ها، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منصور جعفری نمین گفت: اولین مسئله مورد اعتراض پزشکان و سازمان نظام پزشکی این است که چرا چنین تصمیمی بدون کمترین مشورت و نظرخواهی انجام شده و یکباره به جامعه پزشکی تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه اجرای قانون الزام عقد قرارداد با بیمه ها نیاز به زیر ساخت دارد، افزود: قانون الزام عقد قرارداد با بیمه ها مصوبه مجلس شورای اسلامی است و ما هم می دانیم قانونی که در مجلس مصوب می شود لازم الاجرا است اما برای اجرای این قانون نیاز به زیر ساخت است.

سازمان نظام پزشکی پیش از این نیز اعلام کرده که آماده اجرای این قانون هستیم ولی شرایطی داریم.

جعفری نمین درباره شرط و شروط سازمان نظام پزشکی برای اجرای قانون الزام عقد قرارداد با بیمه ها عنوان کرد: اولاً سازمان های بیمه گر و کسانی که این قانون را تصویب کرده اند باید به تعهدات خود عمل کنند.

با توجه به اینکه طبق این قانون تمامی حرف پزشکی که از سازمان نظام پزشکی یا وزارت بهداشت پروانه دریافت می کنند باید با بیمه های درمانی پایه قرارداد ببندند بنابراین تنظیم چنین قراردادی باید دو طرفه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد بیمه ها با پزشکان مثل ترکمنچای است/ واکنش جامعه پزشکی

قرارداد بیمه ها با پزشکان مثل ترکمنچای است/ واکنش جامعه پزشکی