مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-05سياسي

انعکاس جشن مهمانی 10 کیلومتری غدیر از شبکه های رادیویی


همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، روز کامل شدن دین و روز قرار بر عهد و پیمان، شبکه های مختلف رادیویی، برنامه های متنوعی تدارک دیده اند.

- همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، روز کامل شدن دین و روز قرار بر عهد و پیمان، شبکه های مختلف رادیویی، برنامه های متنوعی تدارک دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، به مناسبت روز عید غدیر خم، جشن مهمانی 10 کیلومتری غدیر از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برپا می شود، شبکه های مختلف رادیویی ضمن پوشش این مراسم با تدارک ویژه برنامه های مختلف در فضای شاد و عیدانه از اهمیت صله رحم با سادات و آثار و برکات آنها در زندگی سخن می گویند.

با توجه به برگزاری مهمانی 10 کیلومتری غدیر که بیش از 1300 موکب و 50 هزار خادم به شرکت کنندگان در این جشن بزرگ خدمت رسانی می کنند و به مهمانان اطعام می دهند، مجله رادیویی عهد غدیر با انعکاس این جشن از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

مهم ترین هدف این ویژه برنامه تبیین واقعه غدیر و ترسیم خط ولایت و امامت برای مخاطبان است.

تا انتهای هدایت همراه با رادیو تهران ویژه برنامه تا انتهای هدایت رادیو تهران نیز به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم و پوشش جشن مهمانی 10 کیلومتری غدیر روی موج اف.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس جشن مهمانی 10 کیلومتری غدیر از شبکه های رادیویی

انعکاس جشن مهمانی 10 کیلومتری غدیر از شبکه های رادیویی