مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-01سياسي

از شخصیت خرگوش تا میکی موس را تجربه کردم


انسان برای امرار معاش و کسب روزی «کار» می کند و این شغل ها می توانند سخت و طاقت فرسا، پرتنش و هیجانی، سرشار از ایثار و گذشت و حتی در خط موازی از راه نادرست و ناصواب باشند.

- ایسنا/گلستان انسان برای امرار معاش و کسب روزی کار می کند و این شغل ها می توانند سخت و طاقت فرسا، پرتنش و هیجانی، سرشار از ایثار و گذشت و حتی در خط موازی از راه نادرست و ناصواب باشند.

عموماً کار با عشق، سطح توقع و علاقه ای که انسان ها دارند، عجین شده و در هر جامعه ای با تعارف مختلف و در چارچوب های قانون آن جامعه دارای حمایت هایی است که در همین راستا سازمان ها و وزارتخانه هایی توسط دولت ها تأسیس شده تا تسهیل کننده امور باشند.

در کنار بسیاری از شغل های دارای ماهیت در جهان، شغل های هنری دارای ویژگی هایی منحصر به فرد هستند و بسیاری از زنان و مردان در اقصی نقاط جهان تلاش می کنند تا علاوه بر کسب عنوان هنرمند جایگاه اجتماعی ایده آلی را برای خود به دست آورند.

فعالان هنری در چندین عرصه از قبیل سینما، تئاتر، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی، نویسندگی و ده ها شاخه دیگر فعالیت می کنند که انسان های علاقمند برای فعالیت در هنر سینما و تئاتر بی شمار هستند و تحت عناوینی از قبیل بازیگر، کارگران، تدوین گر، تدارکات، طراح صحنه و چندین حرفه دیگر شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شخصیت خرگوش تا میکی موس را تجربه کردم

از شخصیت خرگوش تا میکی موس را تجربه کردم