مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-03سياسي

روایت مسافری که از سفر با پرواز 655 ایرباس بازماند...


12 تیر بود که برای دید و بازدید و شرکت در مراسم عروسی یکی از آشنایان عازم دبی بودیم، در فرودگاه مشخص می شود که ویزایم مشکل دارد و نمی توانم سفر کنم، - ایسنا/هرمزگان 12 تیر بود که برای دید و بازدید و شرکت در مراسم عروسی یکی از آشنایان عازم دبی بودیم، در فرودگاه مشخص می شود که ویزایم مشکل دارد و نمی توانم سفر کنم، همین موضوع سبب شد تا خانواده ام سفر را به یک روز دیگر موکول کنند.

طارق نیکپور، متولد 1365، اهل بندرعباس که در 12 تیر سال 1367 تازه دو سالگی خود را پشت سر می گذاشت به همراه مادر، خواهر و برادرش بلیط پرواز 655 ایرباس بندرعباس به مقصد دبی را تهیه کرده بودند اما با بروز مشکلی سوار هواپیما نمی شوند و به خانه باز می گردند و ساعاتی بعد خبر سقوط هواپیما به وسیله ناو جنگی وینسنس آمریکایی به تیتر یک رسانه های دنیا بدل می شود.

نیکپور در وصف آن روز، افزود: 12 تیر بود که برای دید و بازدید و شرکت در مراسم عروسی یکی از آشنایان عازم دبی بودیم، در فرودگاه مشخص می شود که ویزایم مشکل دارد و نمی توانم سفر کنم، همین موضوع سبب شد تا خانواده ام سفر را به یک روز دیگر موکول کنند.

وی با بیان اینکه از اهالی محله یادبود بندرعباس که علاوه بر بندرعباسی ها اهالی اوز استان فارس و شهرستان بستک را تشکیل می دادند، بسیاری قصد شرکت در آن مراسم عروسی را داشتند، اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مسافری که از سفر با پرواز 655 ایرباس بازماند...

روایت مسافری که از سفر با پرواز 655 ایرباس بازماند...