مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-06فرهنگي

پوستر جشنواره «تئاتر بچه های مسجد» در کاشان رونمایی شد


پوستر جشنواره «تئاتر بچه های مسجد» در کاشان رونمایی شد.

- کاشان - پوستر جشنواره تئاتر بچه های مسجد در کاشان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر پوستر دومین جشنواره تئاتر بچه های مسجد با گرامی داشت یاد و خاطره شهید عباس درستکار از شهدای هنرمند عرصه تئاتر کاشان در مسجد تاریخی آقا بزرگ رونمایی شد.

ازجمله اهداف برگزاری این رویداد پرداخت و ایجاد زمینه رشد و ارتقا هنری گروه های نمایشی، مسجد محوری و تمرکز بر تئاتر ذکر شده است.

فرهنگ ایثار و شهادت، تاریخ انقلاب، تحکیم بنیان خانواده و همچنین فرهنگ بومی و محلی از جمله موضوعات این جشنواره است که همزمان با هفته جهانی مسجد، طی همکاری مشترک شهرداری، حوزه هنری، کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار می شود.

محسن خسروی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و از دوستان شهید درستکار نیز در این مراسم با معرفی آن شهید والا مقام و ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این رخداد هنری، ابراز امیدواری کرد تا دوره دوم با حضور گسترده هنرمندان به یکی از درخشان ترین دوره های جشنواره بدل شود.

مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر بچه های مسجد با همراهی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر، رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رییس حوزه هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره «تئاتر بچه های مسجد» در کاشان رونمایی شد

پوستر جشنواره «تئاتر بچه های مسجد» در کاشان رونمایی شد