مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-21سياسي

باید در عمل خود را با اهل بیت همراه کنیم


رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به ظرفیت شب های محرم و تاثیر هیئات مذهبی بر سبک زندگی مردم گفت: محبت اهل بیت گام اول خودسازی است اما محبت صِرف نسبت به اهل بیت کفایت نمی کند و باید در عمل نیز خود را با اهل بیت همراه کرده و قدم در مسیرشان برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محور سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در سومین شب از مراسم دهه محرم که دیشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم سومین حرم اهل بیت، شیراز، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس شیراز برگزار شد نقد و بررسی تاثیر سوء سبک زندگی غربی و مظاهر آن بویژه بر نسل جدید و همچنین تاثیر انتخاب و اراده افراد بر سرنوشت آنها بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع در ابتدا عدل علی (ع) را نمونه ای فاخر از امر به معروف و نهی از منکر و نماد اراده و انتخاب حکم الهی بر منافع دنیوی معرفی کرد و افزود: امیرالمومنان نماد کامل غلبه اراده و انتخاب حق و سبک زندگی الهی بود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در اثر تقلید برخی از سبک زندگی غربی، در معابر خیابانی شاهد برخی پوششهای نامناسب هستیم و رفته رفته معروف و هنجارها در ذهن عده ای به منکر تبدیل شده و غیر معروفهایی مثل تبرج و خودآرایی، کلیشه های جنسیتی، خرافه پرستی و افراط گرایی برای عده ای باورپذیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در عمل خود را با اهل بیت همراه کنیم

باید در عمل خود را با اهل بیت همراه کنیم