مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-20فرهنگي

هشدار 25 سال قبل اسپیلبرگ به آنتونیو باندراس


استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلم «زورو» به آنتونیو باندراس هشدار داده بود که جلوه های ویژه کامپیوتری( CGI ) به زودی جایگزین فیلم سازی در عمل خواهد شد.

- استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلم زورو به آنتونیو باندراس هشدار داده بود که جلوه های ویژه کامپیوتری( CGI ) به زودی جایگزین فیلم سازی در عمل خواهد شد.

استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلم زورو به آنتونیو باندراس هشدار داده بود که جلوه های ویژه کامپیوتری( CGI ) به زودی جایگزین فیلم سازی در عمل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس به تازگی در مصاحبه ای که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ساخته شدن نقاب زورو انجام داده از هشداری که اسپیلبرگ به وی داده بود یاد کرد.

این فیلم ماجراجویی به کارگردانی مارتین کمبل که توسط آمبلین اینترتینمنت به مدیریت استیون اسپیلبرگ ساخته شد در سال 1998 موفق شد تا فروشی 250 میلیون دلاری را ثبت کند.

باندراس یادآوری می کند که در صحنه ای از فیلم اسپیلبرگ هم حضور داشت و با او در مورد آینده بازی واقعی در برابر بازی با استفاده از CGI صحبت کرد.

باندراس گفته است: یک بار وقتی داشتیم فیلمبرداری می کردیم استیون اسپیلبرگ به من گفت: این احتمالاً یکی از آخرین وسترن هایی است که مثل وسترن های قدیم، با صحنه های واقعی با اسب های واقعی و در مکانی واقعی فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار 25 سال قبل اسپیلبرگ به آنتونیو باندراس

هشدار 25 سال قبل اسپیلبرگ به آنتونیو باندراس