مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:462023-07-02سياسي

کدخدایی: پرونده ترور شهید سلیمانی در بُعد بین ‎المللی در جریان است


عباسعلی کدخدایی، رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار سلیمانی ضمن اشاره به آخرین وضعیت پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، - گفت: با همکاری و تلاش قوه قضاییه، کیفرخواست این پرونده آماده و تقدیم دادگاه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار سلیمانی گفت که این پرونده در بعد بین ‎المللی در جریان است.

عباسعلی کدخدایی، رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار سلیمانی ضمن اشاره به آخرین وضعیت پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: با همکاری و تلاش قوه قضاییه، کیفرخواست این پرونده آماده و تقدیم دادگاه شده است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه ما منتظر آغاز رسیدگی های دادگاه هستیم، اظهار کرد: در بعد حقوقی نیز دادخواستی تهیه شده که ملاحظاتی در رابطه با آن وجود دارد؛ پس از رفع ملاحظات، دادخواست تقدیم دادگاه حقوقی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در بعد بین ‎المللی نیز بر اساس کنوانسیون 1973 و با کمک مشاورین بین‎المللی مراحل رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.

مشاور وزیر امور خارجه در ادامه با اشاره به ادعا های حقوق‎بشری آمریکا و تناقض در عملکرد حقوق‎بشری این کشور، بیان کرد: ادعاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: پرونده ترور شهید سلیمانی در بُعد بین ‎المللی در جریان است

کدخدایی: پرونده ترور شهید سلیمانی در بُعد بین ‎المللی در جریان است