مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-22سياسي

ایمان و باور ملت در جنگ شناختی نشانه گرفته شده است


ایمان و باور ملت در جنگ شناختی نشانه گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در آرامگاه میرزا کوچک جنگلی با اشاره به عملکرد تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: با راهبردها و رویکردهای 18 گانه عملیات ها و فعالیت هایی در این سال ها شکل گرفت که اهم آنها در سال گذشته از جمله هدایت هیئت ها و تشکل های دینی برای ظهور و بروز دینی و هویت بخشی دینی و پالایش و رشد شبکه تبلیغ و تعظیم شعائر دینی و پیشرفت بانوان و حمایت از تشکل های دینی بوده است.

وی با اشاره به ساماندهی مبلغین و اعزام آنها به مدارس و مساجد گفت: 2 هزار و 520 نفر مبلغ در سال گذشته به مدارس و مساجد اعزام شدند و 105 اعزام مربوط به روحانیون مبلغ به مدارس و مساجد بوده است .

مهدوی با اشاره به جهاد تبیین برای اقشار تأثیرگذار استان در راستای جوانی جمعیت تصریح کرد: کارگاه هایی با اولویت بحث تبیینی جوانی جمعیت به تعداد 2 هزار و 393 نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه عملیات های موج آفرین و رسانه ای مانند برگزاری جشن تکلیف در شهرستان ها برگزار شد، ادامه داد: سال گذشته برای بیش از 3 هزار و 500 نفر در استان جشن تکلیف با هدف تقویت هویت اسلامی و استحکام حیا و عفاف و ترویج ایمان و امید برای نسل جدید برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و باور ملت در جنگ شناختی نشانه گرفته شده است

ایمان و باور ملت در جنگ شناختی نشانه گرفته شده است