مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-16اقتصادي

مشکل آب شرب اشتهارد به زودی حل می شود


در قالب پروژه تامین آب شرب شهرستان های غرب البرز از جمله اشتهارد از حق آبه استان از سد طالقان، یک رینگ سراسری به طول 62 کیلومتر اجرایی شده است که فاز نخست آن به اتمام رسیده است.

- ایسنا/البرز فرماندار اشتهارد گفت: در قالب پروژه تامین آب شرب شهرستان های غرب البرز از جمله اشتهارد از حق آبه استان از سد طالقان، یک رینگ سراسری به طول 62 کیلومتر اجرایی شده است که فاز نخست آن به اتمام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم کردلو روز یکشنبه 25 تیرماه اظهار کرد: عمده مشکلات شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی مستقر در این نواحی مرتبط به زیرساخت ها از جمله تامین نیروی برق، آب و یا گاز است.

وی در ادامه یکی از مطالبات جدی را تعیین تکلیف پروژه پساب از تصفیه خانه ماهدشت به اشتهارد جهت تامین آب مورد نیاز شهرک های صنعتی از جمله کوثر و امید البرز برشمرد و گفت: به ثمر رساندن این پروژه به تامین آب بخش کشاورزی این شهرستان نیز کمک می کند.

فرماندار شهرستان اشتهارد در ادامه افزود: در قالب پروژه تامین آب شرب شهرستان های غرب البرز از جمله اشتهارد از حق آبه استان از سد طالقان هم یک رینگ سراسری به طول 62 کیلومتر اجرایی شده است که فاز نخست آن به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب اشتهارد به زودی حل می شود

مشکل آب شرب اشتهارد به زودی حل می شود