مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-11سياسي

طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» در گلستان افتتاح شد


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» برای آموزش سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان در گلستان افتتاح شد.

- گرگان-معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طرح پیشگامان پیشرفت عدالت برای آموزش سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان در گلستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه میرزا حسینیان اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب فصل الخطاب جوانان ایران اسلامی و در حقیقت منشوری برای دومین مرحله خودسازی و فصل جدیدی در زندگی جوانان و نوجوانان عضو جمعیت هلال احمر به حساب می آید.

وی افزود: نهضت پیشگامان پیشرفت عدالت خط فکری کلی آن برگرفته از اصول انسان ساز دین مبین اسلام و زندگی امام خمینی (ره) و اصول انقلاب اسلامی و رهنمودهای ولی فقیه امام خامنه ای گرفته شده است در جمعیت هلال احمر ایجاد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در قالب این نهضت در مسیر تقویت دینی و سوق دادن کودکان، نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان به شناخت توانمندی ها و پرورش و بالندگی آنها، آموزش هایی در رده های سنی 9 تا 12 سال 12 تا 15 سال و 15 تا 18 سال اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» در گلستان افتتاح شد

طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» در گلستان افتتاح شد