مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-16ورزشي

ترویج ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حمایت دستگاه های اجرایی


با برگزاری مجمع انتخاباتی و با حضور رییس فدراسیون، رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مازندران مشخص و در این مراسم بر ترویج ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حمایت دستگاه های اجرایی تاکید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بعد از ظهر امروز مجمع انتخابات هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مازندران با حضور سردار باران چشمه رییس فدراسیون، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

 در نهایت روح الله طور سوادکوهی با کسب 18 رای برای 4 سال دیگر به عنوان رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران انتخاب شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه این مجمع، ضمن تقدیر از زحمتکشان این ورزش آیینی، اظهار کرد: ورزش زورخانه ای و پهلوانی از دیرباز با فرهنگ، اخلاق و آداب مردم ایران عجین شده است و برای همین باید برای توسعه این ورزش در زمینه های مختلف تلاش کرد.

وی خواستار وفاق و همدلیبیشتر  شد و افزود: ورزش پهلوانی در استان فعالیت خوبی داشته که نیازمند همیاری و همدلی تمامی عوامل برای پیشرفت این رشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حمایت دستگاه های اجرایی

ترویج ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حمایت دستگاه های اجرایی