مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-09سياسي

تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل 10 نفر در نوق رفسنجان


رییس کل دادگستری کرمان آخرین وضعیت پرونده قتل ده نفر توسط یک تبعه افغانستانی که سال گذشته در نوق رفسنجان رخ داده بود را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در آیین افتتاح حوزه قضایی نوق اظهار کرد: با وجود اهمیت قضا و قضاوت در دین اسلام، اما این اصل اولویت نیست و اولویت نخست به موضوع صلح و سازش اختصاص دارد که این مهم به صورت ویژه در شوراهای حل اختلاف دنبال می شود.

 وی با اشاره به اینکه راه اندازی شورای حل اختلاف در شهر جوادیه را پیگیری می کنم، اظهارداشت: انتظار می رود که مردم با اندک اختلافی به دادگاه مراجعه نکنند و به دنبال حل و فصل و اخذ رضایت باشند در این رابطه وظیفه روحانیون، علما، معتمدان و ریش سفیدان بسیار سنگین است.

 نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: در ابتدا نبایداجازه داد اختلافی ایجاد شود و اگر اختلافی ایجاد شد نیز باید در ابتدا به سمت صلح و سازش برویم.

 حمیدی یادآور شد: از ابتدای حضور در استان کرمان از اینکه مردم بخش نوق و بهرمان برای دسترسی به دادگاه به زحمت می افتند و باید مسیر طولانی را طی کنند، ناراحت بودم و از این رو یکی از برنامه های اینجانب، راه اندازی دادگاه در بخش نوق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل 10 نفر در نوق رفسنجان

تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل 10 نفر در نوق رفسنجان