مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-22اقتصادي

3162 مورد نمونه برداری از کالاهای صادراتی و وارداتی کرمانشاه


مدیرکل استاندارد کرمانشاه از سه هزار و 162 مورد نمونه برداری از کالاهای صادراتی و وارداتی کرمانشاه خبر داد.

- مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری در راستای کنترل کالاهای صادراتی و وارداتی سه هزار و 162 مورد نمونه برداری از کالاهای صادراتی و وارداتی و تعیین ماهیت صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق گرفتن تولیدات داخلی و به منظور فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی 236 اظهار نامه صادراتی در اداره کل استاندارد صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد کرمانشاه با اشاره به نقش راهبردی استاندارد در نظارت بر کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی، گفت: این اداره کل بر تمامی کالاهای وارداتی و صادراتی مشمول مقررات استاندارد اجباری در مبادی رسمی منطقه نظارت دارد و تنها در صورت انطباق کالا با استانداردهای ملی مربوطه یا ضوابط فنی، مجوز صادرات یا واردات آن ها صادر می شود.

حسین پور در این مورد توجه ویژه به استانداردسازی کالاهای وارداتی و وارداتی، تصریح کرد: در این راستا ادارات اجرایی این اداره کل با استقرار در مبادی خروجی منطقه با هدف تسریع در روند صادرات، کنترل و نظارت مستقیم بر کالاهای صادراتی و وارداتی به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالاهای نامرغوب، ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3162 مورد نمونه برداری از کالاهای صادراتی و وارداتی کرمانشاه

3162 مورد نمونه برداری از کالاهای صادراتی و وارداتی کرمانشاه