مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-13پزشكي

بی توجهی مادر باردار کرمانی به توصیه پزشکان جان نوزادش را گرفت


مادر باردار کرمانی پس از مراجعه به مرکز درمانی در شهداد علی رغم توصیه پزشک برای انتقال به مراکز درمانی کرمان برای زایمان از مرکز بهداشتی خارج می شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، روز گذشته چهارشنبه خانم بارداری با علائم درد زیر شکم به مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهداد مراجعه می کند که پس از معاینه توسط مامای کشیک و با توجه به علائم زایمان زودرس، درخواست ارجاع فوری با آمبولانس از مرکز صادر می شود.

اما مادر باردار با بی توجهی به توصیه های پزشک و با ثبت رضایت نامه کتبی از مرکز درمانی خارج می شود.

پس از مدتی درد زایمان وی تشدید می شود و در مسیر حرکت به سمت مرکز درمانی و کنار خیابان مجبور به وضع حمل می شود و با توجه به نبود شرایط مناسب  بهداشتی و عدم حضور ماما متأسفانه نوزاد جان خود را از دست می دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در توضیح این اتفاق به خبرنگار فارس در کرمان گفت: متاسفانه خانم مذکور پس ازاینکه توسط مامای کشیک مرکز جامع سلامت شهداد مورد معاینه قرار می گیرد و از شرایط خود مطلع می شود به دلایل شخصی از اعزام امتناع می کند.

وی افزود: مامای کشیک خطرات دیر رسیدن و اینکه اعزام کاملا رایگان است و حتی ماما نیز همراه بیمار در آمبولانس خواهد بود را به مراجعه کننده توضیح می دهد تا مادر به مرکز درمانی اعزام شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مادر باردار کرمانی به توصیه پزشکان جان نوزادش را گرفت

بی توجهی مادر باردار کرمانی به توصیه پزشکان جان نوزادش را گرفت