مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-17اقتصادي

9 اقامتگاه بوم گردی کرمان تا پایان امسال افتتاح می شود


مسئول واحد بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از افتتاح 9 واحد بوم گردی در شهرستان های مختلف این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کرمان مسئول واحد بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از افتتاح 9 واحد بوم گردی در شهرستان های مختلف این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد لنگری زاده امروز 26 تیرماه در این رابطه اظهار کرد: استان کرمان دارای 338 واحد بوم گردی است که چهار واحد آن در سال جاری افتتاح شده است.

وی افزود: در حال حاضر برای راه اندازی اقامتگاه بوم گردی 12 موافقت اصولی و دو مجوز ایجاد صادر شده و 20 پرونده نیز در دست اقدام است.

لنگری زاده ادامه داد: ایجاد اقامتگاه بوم گردی در مناطق گردشگری دور افتاده از اولویت های اداره کل میراث فرهنگی است و رعایت استانداردها و ضوابط از سوی مدیران این واحدها نیز لازم و ضروری است.

مسئول واحد بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: بیشترین تعداد اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان کرمان، بافت، زرند، جیرفت و شهربابک قرار دارد که نظارت بر آنها در طول سال انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان در زمینه داشتن اقامتگاه های بوم گردی دارای رتبه نخست کشور است و به همین ترتیب می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 اقامتگاه بوم گردی کرمان تا پایان امسال افتتاح می شود

9 اقامتگاه بوم گردی کرمان تا پایان امسال افتتاح می شود