مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-15اقتصادي

پیش بینی افزایش مصرف برق در روزهای گرم پیش رو


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از پیش بینی روند افزایش مصرف برق کرمانشاه در روزهای گرم پیش رو و لزوم مدیریت مصرف انرژی از سوی مشترکان خانگی خبر داد.

- محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سپری کردن روزهای گرم تابستانی در هفته های گذشته و شکسته شدن رکود مصرف برق، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین مصارف برق استان مربوط به بخش خانگی بوده که در 14 تیرماه به عنوان گرم ترین و پرمصرف ترین روز ثبت شده حدود 793 مگاوات برق در استان مصرف شده است.

وی افزود: در روز 17 تیرماه نیز به عنوان یکی دیگر از پرمصرف ترین روزهای تابستان 779 مگاوات مصرف برق در استان کرمانشاه ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با در پیش داشتن روزهای گرم تر در تابستان، تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا و پیش بینی هواشناسی انتظار می رود مصرف برق استان کرمانشاه روند افزایشی را پیش رو داشته باشد چرا که سال گذشته در اوج گرمای مرداد ماه مصرف برق استان کرمانشاه به 843 مگاوات رسید.

مرادی ادامه داد: بر همین اساس و استناد به پیش بینی های مبنی بر گرم تر شدن هوا مصرف برق در استان کرمانشاه به بیش از 800 مگاوات را می توان شاهد بود اما تاکنون با تغییر ساعات اداری حدود 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش مصرف برق در روزهای گرم پیش رو

پیش بینی افزایش مصرف برق در روزهای گرم پیش رو