مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-03سياسي

احداث نمازخانه در بوستان ها و پارک های کاشان ضروری است


احداث نمازخانه در بوستان ها و پارک های کاشان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مهدی نادعلی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان با اشاره به لزوم توسعه اماکن فرهنگی مذهبی در سطح شهر اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر و مطالبات مردمی به شورای اسلامی شهر، احداث نمازخانه در بوستان ها و پارک ها سبب می شود شهروندان و حتی گردشگران بعد از تفریح و استراحت کردن در بوستان ها برای اقامه نماز رجوع کنند.

وی، با اشاره به اینکه حتی یک نمازخانه کوچک با معماری اصولی یادآور مسجد است، ابراز داشت: با برقراری و مستحکم کردن این پیوند اجتماعی می توان به دستاوردهای مطلوبی در افزایش نشاط، شادابی دینی و سلامت اخلاق معنوی مردم دست یافت.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر حضور پرشور مسافران و میهمانان در فصل گردشگری به تفرجگاه های سطح شهر افزود: شهرداری کاشان بایستی بر احداث نمازخانه جدید در پارک ها و تفرجگاه های مشرف به ورودی های شهر و نیز رسیدگی بیشتر به نمازخانه پارک هایی که محل اقامت مسافران است اقدام کند.

وی افزود: در برخی مسیرهای شهر به علت تردد مسافران نیاز به احداث، تجهیز نمازخانه و سرویس بهداشتی جدید است که اقدام به موقع در این زمینه را خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نمازخانه در بوستان ها و پارک های کاشان ضروری است

احداث نمازخانه در بوستان ها و پارک های کاشان ضروری است