مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-26سياسي

دارابی: میراث فرهنگی ناملموس روح فرهنگ یک ملت است


جمهوری اسلامی ایران با کسب تجارب ارزشمند به عنوان مرجعیتی در فعالیت های آموزشی، آگاهی افزایی، پاسداری و ظرفیت سازی ممتاز شناخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی در تهران که در هتل لاله برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان متخصصان برجسته کشورهای عضو منطقه آسیای غربی و مرکزی گفت: از حضور موثر و ارزشمند شما در پنجمین نشست تخصصی شورای حکام به عنوان یکی مهمترین نشست های تخصصی در راستای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در منطقه آسیای غربی و مرکزی به مرکزیت تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران صمیمانه سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: میراث فرهنگی ناملموس روح فرهنگ یک ملت است که اگر نباشد، آنگاه دیگر میراث فرهنگی ملموسی در جهان متجلی نمی شود.

به بیانی مصرح، میراث ملموس مولود میراث ناملموس ملت هاست و از ارزش های بی مانند هر جامعه و به اعتباری از ارکان حصول پیشرفت پایدار در جوامع صاحب هویت امروز بر شمرده می شود که به پشتوانه خرد و اندیشه انسان از دیرباز در نمودهایی چون دانش های مرتبط با کیهان و طبیعت هنر و مهارت های صنعتگری سنتی و برپایی حیاتی مملو از کردارهای اجتماعی وفاق آور و صلح آفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارابی: میراث فرهنگی ناملموس روح فرهنگ یک ملت است

دارابی: میراث فرهنگی ناملموس روح فرهنگ یک ملت است