مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-20حوادث

غرق شدن کودک 10 ساله در استخر ذخیره آب مشکات


مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان از مرگ یک پسربچه 10 ساله در استخر ذخیره آب درحوالی شهر مشکات خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان از مرگ یک پسربچه 10 ساله در استخر ذخیره آب درحوالی شهر مشکات خبر داد.

روح الله فدایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهروندان در تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان در ساعت 18:36 امروز، غرق شدن یک کودک 10ساله در استخر ذخیره آب را گزارش دادند که تیم امداد و نجات ایستگاه شماره 6 آتش نشانی شامل نجاتگران و غواصان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: غواصان آتش نشانی این کودک را در حالی که جانی در بدن نداشت از عمق پنج متری استخر بیرون کشیده و برای بررسی های بیشتر با همکاری تیم آتش نشانی مشکات به تیم های عملیاتی اورژانس در محل تحویل دادند.

وی ضمن اشاره به هشدارهای مکرر مبنی غرق شدگی در فصل گرم سال تاکید کرد: لغزندگی کف استخر، سرد بودن آب علاوه بر حجم و عمق زیاد استخرهای ذخیره آب برای شناگر ماهر نیز مناسب نیست چه رسد به کودکان! وی افزود: استخرهای ذخیره آب از نوع عایق محافظ کف (ژئوممبران) است و به صورتی ساخته می شوند که بر خلاف استخرهای سیمانی، پله ای برای خارج شدن نداشته و فوق العاده لغزنده هستند و متاسفانه شناگران و حتی همراهان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن کودک 10 ساله در استخر ذخیره آب مشکات

غرق شدن کودک 10 ساله در استخر ذخیره آب مشکات