مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-12بين الملل

ژنرال آمریکایی: اقدامات ایران، حضور ما در خاورمیانه را ضروری می کند


گزینه تصدی عالی ترین مقام نظامی آمریکا در جلسه استماع سنا ادعا کرد با توجه به اینکه ایران «خاورمیانه را بی ثبات می کند»، حفظ حضور نظامی واشنگتن در این منطقه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، چارلز براون که برای تصدی عالی ترین مقام نظامی آمریکا به مجلس سنای این کشور معرفی شده، در یک جلسه علیه ایران موضع گرفته و گفته که حضور نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا باید ادامه یابد.

این ژنرال از طرف جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای جایگزینی ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا تعیین و به مجلس سنا معرفی شده است و روز سه شنبه (دیروز) در جلسه استماع کمیته امور مسلح سنا حضور یافت.

یک سناتور آمریکایی از او سوال کرد: با توجه به مسئولیت های رییس (ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا)، آنطور که در قانون برشمرده شده است، آیا سوابق، تجربه و تخصص دارید که واجد شرایط شما برای خدمت به عنوان رییس ستاد مشترک باشد؟ این نظامی سیاه پوست که سابقه فرماندهی نیروی هوایی آمریکا را دارد، در پاسخ به این سوال به موضعگیری علیه ایران، چین، روسیه، کره شمالی پرداخت و این کشورها را چالش امنیت ملی آمریکا توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکایی: اقدامات ایران، حضور ما در خاورمیانه را ضروری می کند

ژنرال آمریکایی: اقدامات ایران، حضور ما در خاورمیانه را ضروری می کند