مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-15سياسي

سرمایه های مردم در نخیلات شهر اهرم حفاظت شود


برای حفظ و نگهداری از سرمایه مردم در نخیلات شهر اهرم نیاز است گشت های مشترک تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی شنبه شب در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تنگستان اظهار داشت: از زحمات و تلاش های ارزشمند مجموعه قضا و دستگاه های مرتبط در خصوص ایجاد امنیت در شهرستان تقدیر و تشکر داریم.

وی ادامه داد: برای حفظ و نگهداری از سرمایه مردم در نخیلات شهر اهرم نیاز است گروه گشت رضویون با همکاری نخلداران در حفظ و حراست از ثمر نخیلات و وسایل مردم اقدام لازم انجام شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: هر جا برای حفظ و حراست از ثمر نخیلات وسایل مردم با حضور مردم و همکاری، نیروهای انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و دهیاران روستاها این اقدام صورت گرفته قطع ثمر نخیلات و تخریب اموال مردم در نخیلات به صفر رسیده است.

وی تاکید کرد: به منظور تسریع در حل مشکلات باغداران و کشاورزان جلسه ای با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان، تعدادی از کشاورزان و نماینده کشاورزان آنها در محل فرمانداری تشکیل شود.

لطفی بیان کرد: پایش تصویری در تنگستان با محوریت شهرداران در شهرها و دهیاران در روستاهای صورت گرفته که با گذشت 2 سال از این موضوع تعدادی از روستاها به پایش تصویری مجهز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های مردم در نخیلات شهر اهرم حفاظت شود

سرمایه های مردم در نخیلات شهر اهرم حفاظت شود