مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:272023-07-04سياسي

اطلس ملی جامع پویای جمعیت تهیه می شود


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اطلس ملی جامع پویای جمعیت برای راهبری به هنگام و موثر طرح های کلان جمعیتی کشور تهیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حمیدرضا علیان زادگان، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به تهیه اطلس ملی جامع پویای جمعیت، اظهار کرد: تهیه و تدوین یک اطلس جامع و پویای جمعیتی برای استفاده در کارویژه های کلان و بین بخشی حوزه جمعیت و رفع تهدیدهای ناشی از سالمندی جامعه ایران ضروری است.

  مدیرعامل بنیاد 15 خرداد که به همراه معاونین این بنیاد از سازمان نقشه برداری بازدید می کرد، از همکاری با این سازمان و سایر دستگاه های اجرایی در این حوزه خبر داد و افزود: با همکاری و هم افزایی میان بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سازمان نقشه برداری کشور و دیگر سازمان های ملی مرتبط، اطلس ملی جامع پویای جمعیت تهیه  می شود.

علیان زادگان خاطرنشان کرد: این اطلس به شکل پویا و برخط خواهد بود و شاخص های کاربردی برای راهبری کلان طرح های جمعیتی نیز در آن لحاظ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این اطلس می تواند نقش بزرگ و مهمی را در شناخت اندازه و رشد جمعیت، ترکیبات و تحولات جمعیتی، ساختار سنی، ازدواج و طلاق، نیروی کار و اشتغال ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس ملی جامع پویای جمعیت تهیه می شود

اطلس ملی جامع پویای جمعیت تهیه می شود