مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-21سياسي

ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، از تداوم اجرای اردوهای جهادی سلامت محور در استان همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ حسین صمصام در این زمینه اظهار کرد: در راستای اجرای راهبرد جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی، اردوهای جهادی سلامت محور از سوی بسیجیان جامعه پزشکی استان فارس در ماه محرم اجرا و خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار استان ارائه می شود.

او با اشاره به این که برنامه های جهادی در ماه های محرم و صفر تا حضور جهادگران سلامت استان فارس در کنگره عظیم اربعین حسینی ادامه دارد، افزود: در راستای تبعیت از مولا و سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گروه جهادی سلامت محور شهید هاشم شعبانی اقدام به ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز کرد.

مدیر گروه جهادی شهید شعبانی نیز در این زمینه گفت: با توجه به اینکه انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهر شیراز 2500 خانواده را زیر پوشش دارد، این گروه جهادی ارایه خدمات تخصصی درمانی رایگان به این خانواده ها را در برنامه های خود قرار داده و تا کنون به 700 خانواده، خدمات سلامت محور ارایه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز

ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز