مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-12سياسي

همکاری سازمان ثبت و استانداری خراسان رضوی برای سند دار کردن اراضی حاشیه مشهد


در دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استاندار خراسان رضوی، راهکارهای همکاری دو جانبه جهت سنددار کردن سکونتگاه های غیر رسمی استان بویژه در حاشیه شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت.

- در دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استاندار خراسان رضوی، راهکارهای همکاری دو جانبه جهت سنددار کردن سکونتگاه های غیر رسمی استان بویژه در حاشیه شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استاندار خراسان رضوی، راهکارهای همکاری دو جانبه جهت سنددار کردن سکونتگاه های غیر رسمی استان بویژه در حاشیه شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت.

حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار با تأکید بر ضرورت صدور اسناد اراضی و املاک سکونت گاه های غیر رسمی حاشیه شهر مشهد، بر تسریع در این کار به منظور بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی حاشیه شهر با فراهم کردن امکاناتی استفاده از تسهیلات بانکی و امکانات رسمی برای مردم این مناطق تاکید کرد.

وی با اشاره به بند م تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 کل کشور که به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده شده اراضی در مالکیت خود را در سکونتگاه های غیررسمی که قبل از سال 1394 به تصرف اشخاص درآمده و بر اساس طرح های مصوب شهری ساخت و ساز در آن ها صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان ثبت و استانداری خراسان رضوی برای سند دار کردن اراضی حاشیه مشهد

همکاری سازمان ثبت و استانداری خراسان رضوی برای سند دار کردن اراضی حاشیه مشهد