مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-04سياسي

برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری ویژه عید غدیر در رشت


شهردار رشت از برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری همراه با 30 ایستگاه صلواتی در این شهر خبر داد و گفت: این ضیافت به مدت 2 شب از میدان بسیج تا ابتدای پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برپا می شود.

- رحیم شوقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: رشتوندان افرادی متدین و مذهبی هستند و اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی در شهر از مطالبات جدی شهروندان است.

وی از گردهمایی ویژه سادات با حضور هزار نوجوان پسر در رشت خبر داد و افزود: این ویژه برنامه با مشارکت کانون جوانان رضوی در مجتمع فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

شهردار رشت از برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری همراه با 30 ایستگاه صلواتی در این شهر خبر داد و گفت: این ضیافت اطعام به مدت 2 شب از میدان بسیج تا ابتدای پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت و با مشارکت گروه های مردمی در شب و شام عید غدیر برپا می شود.

شوقی از برپایی جشن بزرگ عید غدیر در رشت خبر داد و بیان کرد: این همایش شب پنج شنبه 15 تیر 1402 ساعت 20 در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برگزار می شود.

وی ادامه داد: برپایی 10 جشن امی محله، برگزاری یک محفل انس با قرآن با مشارکت مجموعه های مردمی، برپایی حدود 110 ایستگاه صلواتی در سطح شهر به نیت امیرالمومنین (ع)، اجرای گروه های سرود با همکاری معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان در پیاده راه فرهنگی و میدان های اصلی شهر و جشن های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری ویژه عید غدیر در رشت

برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری ویژه عید غدیر در رشت