مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-13سياسي

وصیت نامه شهدا در گیلان مستندسازی شود


استاندار گیلان یادواره شهدا را نماد بارز فرضیه جهاد تبیین دانست و گفت: به منظور روشن گری در جامعه باید سیره عملی و وصیت نامه شهدا را مستندسازی کرده و آن را برای نسل جدید بازگو کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان در سالن اجتماعات غدیر استانداری با بیان اینکه برگزاری کنگره و یادواره شهدا یکی از بهترین راه ها برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است، اظهار کرد: اگر مسؤولان و متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژگی های شهدا توجه کرده و بر همان مسیر حرکت کنند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با اشاره به بازگو کردن پیام شهدا برای نسل جدید در حوزه های مختلف، گفت: پیام شهدا، ایثار، ایستادگی، ولایت پذیری بود، لذا باید با مستندسازی وصیت نامه شهدا خط مشترک شهدا شناسایی و برای نسل جدید آن را بازگو کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در تمامی نقاط کشور بیان کرد: یاد و خاطره شهدا باید در تمامی شهرستان های گیلان زنده نگه داشته شود و این امر بدون برگزاری یادواره شهدا، بیان وصیت نامه شهدا و توجه به نصب عکس زیبای شهیدان در المان های شهری امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه شهدا در گیلان مستندسازی شود

وصیت نامه شهدا در گیلان مستندسازی شود