مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:122023-07-03سياسي

ابطحی: قصد داریم در جشن غدیر پیام مردمی سازی مبارزه با صهیونیسم را مخابره کنیم


دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین تأکید کرد در جشن غدیر قصد داریم پیام مردمی سازی حمایت از فلسطین و مردمی سازی مبارزه با صهیونیسم را به مردم مخابره کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین در نشست هم اندیشی برای برپایی موکب فعالان حوزه فلسطین و محور مقاومت واقع در مسیر جشن بزرگ عید غدیر، گفت: برای برگزاری این عید در کشور و تهران تدارکات عظیمی پیش بینی شده و قرار است بزرگترین جشن مذهبی باشد.

این مراسم فرصتی است تا اقشار مختلف را یک جا ملاقات کنیم، بنابراین باید به لحاظ محتوایی برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسم اربعین در سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات مهمی که در جهان رخ داده و قدرت جهانی در حال تغییر است و قدرت از غرب به آسیا در حال انتقال است، یکی از سهم های مهم جهان اسلام در قدرت جدید، جهانِ عاری از اسراییل است، اکنون قدرت های مختلفی در غرب آسیا به دنبال عرض اندام هستند و ما باید نقش خود را در این مقطع زمانی مهم مشخص کنیم.

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین بیان کرد: در زمینه مبارزه با صهیونیسم با توجه به آرمان های خود بر موضوع فلسطین ایستاده ایم و شاهد هستیم که اسراییل در حال نابود شدن است و باید در فضای عمومی جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطحی: قصد داریم در جشن غدیر پیام مردمی سازی مبارزه با صهیونیسم را مخابره کنیم

ابطحی: قصد داریم در جشن غدیر پیام مردمی سازی مبارزه با صهیونیسم را مخابره کنیم