مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-22سياسي

سنقروکلیایی و کنگاور دارای مراکز پزشکی قانونی می شوند


مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به رشد اعتبارات این نهاد به عنوان چشم بینای قوه قضاییه، گفت: سنقروکلیایی و کنگاور دارای مراکز پزشکی قانونی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیم خانی صبح پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه با اصحاب رسانه در آمفی تئاتر اداره کل پزشکی قانونی برگزار شد، اظهار کرد: پزشکی قانونی چشم بینای قوه قضایی است و 35 درصد معادل یک سوم پرونده های قضایی مربوط به این ارگان است که بر اساس نظرات کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرند.

وی به کاهش بازه زمانی پاسخگویی به ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: در پنج سال اخیر بسیاری از امور از جمله آزمایشگاه، معاینات، تشریح و ژنتیک پاسخ دهی زمان زیادی می برد که با توجه به تلاش های بسیار هم اکنون این امر پیشرفت خوبی داشته و در امور ژنتیکی و آزمایشگاهی نسبت به سایر استان های همجوار وضعیت بهتری داریم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: از سال 97 تاکنون رشد اعتباری خوبی برای تملک بر ساختمان های پزشکی قانونی در شهرستان ها صورت گرفته و 550 درصد نسبت به سال های افزایش و رشد داشته است و در حال حاضر به جز 2 شهرستان ثلاث باباجانی و قصرشیرین باقی شهرستان ها دارای سالن تشریح و مراکز پزشکی قانونی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنقروکلیایی و کنگاور دارای مراکز پزشکی قانونی می شوند

سنقروکلیایی و کنگاور دارای مراکز پزشکی قانونی می شوند