مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-04فرهنگي

پارچه هایی که «مکبث» را جادو کرد!/ برکت «مبارک» برای تئاتر ایران


آژمان بیژنی نسب کارگردان نمایش «مکبث جادویی» که در بخش بزرگسال جشنواره عروسکی تهران - مبارک حضور دارد، عنوان کرد در این اثر نمایشی داستان «مکبث» را در بستری از خیال و جادو روایت کرده است.

- آژمان بیژنی نسب کارگردان نمایش مکبث جادویی که در بخش بزرگسال جشنواره عروسکی تهران - مبارک حضور دارد، عنوان کرد در این اثر نمایشی داستان مکبث را در بستری از خیال و جادو روایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آژمان بیژنی نسب کارگردان نمایش مکبث جادویی هنرمند اهل شهرستان فسا است که روز پنجشنبه هشتم تیر این اثر نمایشی را در قالب نوزدهمین جشنواره نمایش های عروسکی تهران - مبارک در تالار اصلی مولوی روی صحنه برد.

بیژنی نسب که پیش تر آثاری از ویلیام شکسپیر را کارگردانی کرده است، در این نمایش به سراغ یکی از نمایشنامه های شناخته شده این درام نویس بزرگ و انتخاب شخصیت مهیب و قدرت طلب مکبث رفته و روایت برآمدن و سقوط او و تاریک و روشن درونش را بر بستری از خیال و جادو روایت کرده است.

کارگردان نمایش مکبث جادویی درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: به آثار ویلیام شکسپیر بسیار علاقه مند هستم، خصوصاً مکبث که پتانسیل بصری زیادی دارد و با روحیات من در طراحی و کارگردانی سازگار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارچه هایی که «مکبث» را جادو کرد!/ برکت «مبارک» برای تئاتر ایران

پارچه هایی که «مکبث» را جادو کرد!/ برکت «مبارک» برای تئاتر ایران