مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-25ورزشي

رقابت 120تیم از خانه های احسان در مسابقات فوتبال خیابانی هرمزگان


معاون اجتماعی ستاداجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: ایام تابستان 620نفر از نوجوانان وجوانان محلات هرمزگان در قالب 150تیم از خانه های احسان محلات در جام شهدای 15خرداد شرکت می کنند.

- بندرعباس -معاون اجتماعی ستاداجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: ایام تابستان 620نفر از نوجوانان وجوانان محلات هرمزگان در قالب 150تیم از خانه های احسان محلات در جام شهدای 15خرداد شرکت می کنند.

سجاد امیریان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام آغاز مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان در هرمزگان اظهار داشت: مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد با هدف استعدادیابی نوجوانان و جوانان محلات 2020 مابین خانه های احسان ستاد اجرایی در 13 محله از شهرستان های بندرعباس، رودان، جاسک، بندرلنگه و بستک برگزار می شود.

امیریان زاده افزود: مسابقات فوتبال خیابانی در دو رده سنی 12 الی 15 سال و 15 الی 18 سال در سطح محلات برگزار و برگزیده هر محله در رقابت استانی شرکت می کنند و نهایتاً برگزیده استان در هر رده سنی به دور رقابت های کشوری و جایزه بزرگ 15 خرداد راه خواهد یافت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان عنوان کرد: ورزش یکی از اصلی ترین راه های پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که ضمن حفظ روحیه نشاط و سلامتی برای مقابله با انواع بزهکاری های اجتماعی نیز می توان از این ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 120تیم از خانه های احسان در مسابقات فوتبال خیابانی هرمزگان

رقابت 120تیم از خانه های احسان در مسابقات فوتبال خیابانی هرمزگان