مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-10فرهنگي

تکذیبی درباره مهران مدیری و خوشحالی هادی حجازی فر


یادی از ناصر تقوایی، اکران مردمی «مصلحت»، انتصاب مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، دو انیمشین ایرانی در ایتالیا، معرفی فیلم های جشنواره ایرانی مونیخ، - یادی از ناصر تقوایی، اکران مردمی مصلحت ، انتصاب مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، دو انیمشین ایرانی در ایتالیا، معرفی فیلم های جشنواره ایرانی مونیخ، خاطره محمد بحرانی، تولد آبتین و خوشحالی هادی حجازی فر، حاشیه های صداوسیما با حذف گروه های سریال، تکذیب انتشار آلبوم مهران مدیری و جزییات تازه از نقش برجسته ساسانی از تازه ترین اخبار فرهنگی هنری نوزدهم تیر ماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوزدهم تیرماه سالروز اولد ناصر تقوایی است که بیش از 20 سال است فیلمی نساخته و نزدیک یک دهه است که در محافل رسمی هنری و سینمایی هم حضوری نداشته و صحبتی نکرده است.

همزمان با فرارسیدن سالروز تولد این کارگردان صاحب نام سینما که از فیلمسازان موج نو سینمای ایران شناخته می شود، برخی اظهاراتش در برنامه ها و رویدادهای مختلف بازخوانی شد تا در این سال های سکوت تقوایی یادآوری شوند.

اکران مردمی مصلحت و انتصاب مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی همچنین اکران مردمی را به سمت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیبی درباره مهران مدیری و خوشحالی هادی حجازی فر

تکذیبی درباره مهران مدیری و خوشحالی هادی حجازی فر