مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-06اقتصادي

تحول دیجیتال در دستورکار صنایع باشد


معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تاکید کرد که تحول دیجیتال در دستور کار صنایع باشد.

- ایسنا/فارس معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تاکید کرد که تحول دیجیتال در دستور کار صنایع باشد.

طهمورث لاهوتی در آیین آغاز به کار رزمایش جهادگران صنعت و معدن در شیراز گفت: برای بهبود فضای کسب و کار، 9 سرفصل تدوین شده که یکی از آن موضوع احیای واحدهای تولیدی و صنعتی و افزایش ظرفیت های آن است.

به نقل از روابط عمومی بسیج مهندسی صنعت و معدن فارس، او ادامه داد: طی دو سال گذشته با کمک و همراهی بسیج مهندسین صنعت و معدن، 2 هزار برنامه برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در سطح کشور اجرا کرده ایم که با توجه به نیاز کشور باید تقویت شود.

به گفته لاهوتی، در کشور 51 هزار واحد صنعتی در شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده و همچنین هشت هزار طرح نیز درحال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کشور هزار و 600 مشاور حوزه صنعت در سایت بصورت رسمی ثبت شده اند، گفت: در فارس 300 مهندس و استاد متخصص به امر مشاوره در حوزه صنعت مشغول هستند که نشان از عزم و پتانسیل بالای استان فارس دارد.

او همچنین از لزوم توانمندسازی علمی و دانشی واحدهای تولیدی و صنعتی گفت و افزود: لازم است که با علم و تکنولوژی روز دنیا همراه شد تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول دیجیتال در دستورکار صنایع باشد

تحول دیجیتال در دستورکار صنایع باشد