مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-26اقتصادي

پیشبرد پروژه های صنعت نفت در مناطق نفت خیز جنوب شتاب گرفت


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پروژه های فنی و عمرانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است که پیش بینی می شود تا پایان امسال به اهداف بسیار مهمی دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری به نقل از شرکت ملی نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی روز شنبه (سوم، تیرماه) در حاشیه بازدید از پروژه نصب و راه اندازی برج هیدروژن سولفوره زدای واحد بهره برداری مارون 5 با بیان اینکه سرعت پیشبرد پروژه های مهندسی و عمرانی در صنعت نفت مطلوب است، اظهار کرد: امروز ما با حجمی از پروژه های بر زمین مانده در صنعت نفت روبه رو هستیم که با عزم مدیران کنونی، به خوبی این پروژه ها در حال پیشرفت هستند.

وی در خصوص جزییات پروژه برج هیدروژن سولفوره زدا مارون 5 گفت: با همت مدیریت شرکت مارون و کارکنان، همچنین کمک شرکت های پیمانکاری، عملیات نصب این برج که در گذشته خریداری شده بود، با سختی بسیار انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: این برج در اهواز و به دست توانمند جوانان داخلی طراحی و اجرا شده است که نصب آن با موفقیت انجام شد و براساس پیش بینی و وعده پیمانکار پروژه تا بهمن ماه پس از نصب سینی های داخلی راه اندازی می شود.

دانشی تصریح کرد: هدف از نصب برج هیدروژن سولفوره زدا، جداسازی گاز هیدروژن سولفوره از نفت خام است که در واقع به گاز ترش معروف است و پس از انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبرد پروژه های صنعت نفت در مناطق نفت خیز جنوب شتاب گرفت

پیشبرد پروژه های صنعت نفت در مناطق نفت خیز جنوب شتاب گرفت