مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-27حوادث

دستگیری 7 خرده فروش مواد مخدر در اشتهارد


فرمانده انتظامی اشتهارد از جمع آوری 6 معتاد متجاهر و هفت خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ علی عزیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای کاهش و پیشگیری از انواع جرایم، به ویژه کاهش و مهار جرایم خشن طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با موضوعیت مبارزه با کالای قاچاق، طرح توقیف موتورسواران و خودروهای متخلف، معتادین پر خطر، توسط عوامل انتظامی کلانتری ها و با همکاری پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اشتهارد به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح ها، افزود: با تلاش های بی وقفه مأموران 6 معتاد متجاهر و 7 خرده فروش مواد مخدر از سطح پارک ها و مناطق جرم خیز دستگیر و جمع آوری شدند و بیش از 9 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف 14 دستگاه خودرو و همچنین 4 دستگاه موتورسیکلت متخلف، خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، 2 نفر سارق حرفه ای با اعتراف به 2 فقره سرقت نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد کشف 100 کیسه 25 کیلوگرمی پلی اتیلن قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه را نیز از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد و تصریح کرد: اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار داشته و مأموران برابر قانون با هرگونه اقدامات هنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 7 خرده فروش مواد مخدر در اشتهارد

دستگیری 7 خرده فروش مواد مخدر در اشتهارد