مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:272023-07-01سياسي

تاکید «رحمان» بر گسترش همکاری ها با کویت


رییس جمهور تاجیکستان در دیدار با معاون نخست وزیر و وزیر دفاع کویت بر علاقه کشورش به گسترش بیشتر مشارکت با کویت در زمینه های سیاسی، اجتماعی – اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، شیخ احمد فهد الاحمد الصباح معاون نخست وزیر و وزیر دفاع دولت کویت در چارچوب سفر خود به تاجیکستان با امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار طرفین وضعیت و چشم انداز همکاری های دوجانبه و چندجانبه بین دو کشور در زمینه های مورد علاقه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گفته رحمان، تاجیکستان در سیاست خارجی خود به تقویت و گسترش روابط دوستانه و همکاری های متقابل سودمند با کویت اهمیت مستمری می دهد و این کشور را شریک مهم خود در عرصه بین المللی می داند.

دو طرف از روند توسعه و گسترش همکاری های بین دولتی بر اساس اصول اعتماد و درک متقابل با تکیه بر چارچوب قانونی قابل اعتماد ابراز خرسندی کردند.

در این راستا علاقه طرف تاجیک برای گسترش بیشتر مشارکت با کویت در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، بشردوستانه، در حوزه امنیت و سایر زمینه های مورد علاقه دو طرف، تاکید شد.

در بخش دیگری این دیدار توسعه و تقویت روابط دوجانبه در زمینه موضوعات مربوط به تامین امنیت و ثبات مورد توجه ویژه دو طرف قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید «رحمان» بر گسترش همکاری ها با کویت

تاکید «رحمان» بر گسترش همکاری ها با کویت