مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-01ورزشي

برنامه گسترده جهاددانشگاهی فارس برای اوقات فراغت تابستان دانشجویان


سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس از برنامه ریزی گسترده توسط سازمان دانشجویان این نهاد، برای غنی سازی ایام تابستان این قشر در فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس از برنامه ریزی گسترده توسط سازمان دانشجویان این نهاد، برای غنی سازی ایام تابستان این قشر در فارس خبر داد.

محمدرضا غلامپور شنبه 10 تیر در جمع خبرنگاران گفت: سازمان دانشجویان ایران، در راستای اهداف جهاددانشگاهی در زمینه سازماندهی و توسعه مشارکت دانشجویان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی، سیاسی، هنری، گردشگری و ورزشی، براساس مصوبه این هیئت امنای این نهاد از 15 شهریور 1377 آغاز به کار کرد.

غلامپور با بیان اینکه سازمان دانشجویان در جهاددانشگاهی فارس، از سال 1399 رسما آغاز به کار کرد، گفت: از سال 1400 این سازمان با هدف توسعه فعالیت های دانشجویی با اولویت دادن به عرصه های فرهنگی و اجتماعی، فعالیت خود را توسعه داده است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: این سازمان، هر سال طرح هایی نظیر مسابقات مناظره دانشجویی، اردوهای ایران مرزپُرگُر، جشنواره نکوداشت مفاخر ایران اسلامی و ده ها طرح دیگر را در سطح ملی برگزار می کند و فارس نیز به فراخور در این برنامه ها مشارکتی گسترده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه گسترده جهاددانشگاهی فارس برای اوقات فراغت تابستان دانشجویان

برنامه گسترده جهاددانشگاهی فارس برای اوقات فراغت تابستان دانشجویان