مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:122023-07-06سياسي

گفت وگوی وزرای خارجه ایران و بلاروس در باکو


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد با همتای بلاروسی خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه به گفت وگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی سیاسی به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان حضور دارد، امروز (پنجشنبه) 15 تیر ماه با سرگیی آلینیک وزیر خارجه بلاروس دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به گفت وگو پرداخت.

  رییس دستگاه دیپلماسی طی دیروز و امروز و در حاشیه این نشست با وزرای خارجه کویت، مالزی، عراق، سوریه و سودان نیز دیدار و گفت وگو کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین در نشست جنبش عدم تعهد شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت و در حاشیه آن نیز با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و درباره مناسبات دوجانبه به گفت وگو پرداخت.

سرگیی آلینیک وزیر خارجه بلاروس و در آستانه سفر الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس به تهران 21 اسفند ماه 1401 با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال رسمی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی وزرای خارجه ایران و بلاروس در باکو

گفت وگوی وزرای خارجه ایران و بلاروس در باکو