مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-28سياسي

چهارمین دوره پویش سفیر حسین(ع) آغاز به کار کرد


انجمن کتابفروشان خوشه، پویش ملی «میزُکتاب، سفیر حسین 4»را برای چهارمین سال متوالی و با هدف ترویج و عرضه کتاب در مساجد، هیأت، مدارس و دانشگاه های سراسر کشور همزمان با شروع ایام محرم از 27 تیر تا 12 مرداد 1402 برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انجمن کتابفروشان خوشه در نظر دارد پویش ملی میزُکتاب، سفیر حسین 4 را برای چهارمین سال متوالی و با هدف ترویج و عرضه کتاب در مساجد، هیأت، مدارس و دانشگاه های سراسر کشور همزمان با شروع ایام محرم از 27 تیر تا 12 مرداد 1402 برگزار کند.

این پویش با همکاری کتابفروشان سراسر کشور، خانه کتاب و ادبیات ایران، جامعه ایمانی مشعر، شرکت های پاتوق کتاب، به نشر و کتابشهر ایران برگزار می شود.

محمدرضا محمدیان دبیر پویش سفیر حسین 4 درباره شیوه برگزاری این دوره گفت: سفیران به عنوان برپاکننده میزکتاب، پس از ثبت نام و گذراندن دوره آموزشی (مجازی) به نزدیک ترین کتابفروشی محلی معرفی می شوند و سپس با هماهنگی کتابفروش، کتب را به صورت امانی دریافت و در مجموعه مدنظر خود عرضه خواهند کرد.

محمدیان در ادامه افزود: در این پویش برای هر خریدار 15 درصد تخفیف تا سقف 300 هزارتومان قیمت پشت جلد، بن کتاب تعلق می گیرد و 15 درصد از میزان فروش پشت جلد کتاب ها توسط دبیرخانه پویش به برپاکننده میزکتاب تقدیم خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره پویش سفیر حسین(ع) آغاز به کار کرد

چهارمین دوره پویش سفیر حسین(ع) آغاز به کار کرد