مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-28سياسي

ترغیب نوجوانان به حضور در مسجد در طرح طراوت تابستانه بسیج


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آموزش فرهنگ ومرام ایرانی اسلامی به نوجوانان، ترغیب به حضور گسترده نوجوانان در مسجد و برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی همراه با تفریح و نشاط از برنامه های طرح طراوت تابستانه بسیج در پایگاه های مقاومت بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نصراصفهانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه امام صادق (ع) اصفهان در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج  این شهر اظهار داشت: طرح ملی طراوت تابستانه نوجوانه ها با هدف غنی سازی اوقاف فراغت دانش آموزان با محوریت امیدآفرینی برای نوجوانان در فضای معنوی مسجد در اصفهان آغاز شد.

  وی پیش بینی کرد تا پایان تابستان حدود 40 هزار نوجوان با حضور در 432 پایگاه مقاومت بسیج اصفهان زیر نظر 1200 مربی مهارت های شغلی وکارآفرینی را فرا می گیرند.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه امام صادق (ع) اصفهان عنوان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی وشناختی نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده و سعی در ناامید کردن آنان دارد در این شرایط مربیان توانمند و با روحیه بسیجی تلاش می کنند در کارگاه های آموزشی گروه نوجوان جامعه را به آینده امیدوار و جهاد امید آفرینی و خدمت رسانی را با مهارت های مختلف به نوجوانان آموزش دهند و فضا را تغییر دهند و دشمن را در رسیدن به اهداف ناامید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترغیب نوجوانان به حضور در مسجد در طرح طراوت تابستانه بسیج

ترغیب نوجوانان به حضور در مسجد در طرح طراوت تابستانه بسیج