مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-15سياسي

مهارت آموزی سربازان رها نمی شود


مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح تاکید کرد که مهارت آموزی، مهارت ورزی کارکنان وظیفه و کمک به تسهیلگری برای اشتغال آنان با جدیت دنبال شده و رها نخواهد شد.

- مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح تاکید کرد که مهارت آموزی، مهارت ورزی کارکنان وظیفه و کمک به تسهیلگری برای اشتغال آنان با جدیت دنبال شده و رها نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار موسی کمالی در نشست هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص محورها و شاخص های ارزیابی عملکرد طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه با اشاره به اهمیت، ضرورت و نقش نظارت و کنترل در پیشبرد امور اظهارکرد: نظارت های ستادی و ارزیابی عملکرد یگان ها با جدیت دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه عدم نظارت و کنترل منجر به کندی و انحراف در کارها می شود افزود: با این همه نظارت و کنترل مشاهده می شود که در برخی استان ها گروه کاری مهارت تا اشتغال (مهتا) در استانداری ها صرفا پیگیر امور تسهیلگری است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد و همه سازمان ها، نیروها، یگان ها در آن مشارکت کنند و همدیگر را پوشش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی سربازان رها نمی شود

مهارت آموزی سربازان رها نمی شود