مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-20بين الملل

تل آویو از بیم حزب الله دست به دامن پاریس شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر یک روزه خود به پاریس در روز چهارشنبه (19 ژوییه) از فرانسه خواست کمک کند تا از درگیری نظامی با حزب الله در امتداد مرز شمالی فلسطین اشغالی جلوگیری کند.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به پاریس از همتای فرانسوی خواست کمک کند تا از درگیری نظامی با حزب الله در امتداد مرز جلوگیری کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر یک روزه خود به پاریس در روز چهارشنبه (19 ژوییه) از فرانسه خواست کمک کند تا از درگیری نظامی با حزب الله در امتداد مرز شمالی فلسطین اشغالی جلوگیری کند.

او این درخواست را در دیدار با کاترین کولونا وزیر خارجه فرانسه مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه صهیونیستی جروزالم پست ، کوهن با تروریستی خواندن حزب الله لبنان مدعی شد که اقدام تحریک آمیز حزب الله در مرز لبنان می تواند به یک تقابل نظامی تبدیل شود .

وی افزود: از دوستم، وزیر خارجه کولونا خواستم تا از نفوذ فرانسه در لبنان برای کمک به حل و فصل موثر و سریع تنش ها استفاده کند .

سفر کوهن و درخواست کمک از پاریس، در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز درباره وضعیت رو به وخامت در امتداد مرز فلسطین اشغالی و لبنان به گفتگو بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو از بیم حزب الله دست به دامن پاریس شد

تل آویو از بیم حزب الله دست به دامن پاریس شد