مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:402023-06-23اقتصادي

احداث تصفیه خانه آب در دراسله سوادکوه با 40 میلیارد تومان اعتبار


فرماندار سوادکوه از قرارداد طرح تصفیه خانه آب در دراسله سوادکوه خبر داد و گفت: این تصفیه خانه با 40 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

- رمضان غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز مبارزه با مواد مخدر، گفت: مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز اجتماعی مطرح و از مهمترین تجارت جهانی پس از اسلحه است و همسایگی با افغانستان هم آثار زیان بار آن را بیشتر می کند.

فرماندار سوادکوه از برگزاری جلسات مختلف با دستگاه های اجتماعی شهرستان خبر داد و افزود: 44 دستگاه اجرایی درگیر مقابله با مواد مخدر در کشور هستند و از انتظامی و بهزیستی و سایر ادارات و نهادهای شهرستان و دغدغه های مدیران تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه امسال 20 نفر از بهبودیافتگان اعتیاد وام 100 میلیون تومانی دریافت کردند و مرکز اقامتی میان مدت شهرستان در آذرماه سال گذشته افتتاح شد، خاطرنشان کرد: تاکنون 83 نفر در این مرکز تحت درمان قرار گرفتند و بیش از هزار نفر در 5 مرکز درمان سرپایی مشغول درمان هستند و مشاورها برای آموزش در مراکز مختلف انجام می شود.

  غلامی اظهار کرد: عدم آگاهی مصرف کنندگان با آموزش و استمرار آموزش قابل کاهش است و در این زمینه تلاش کردیم و از اصحاب رسانه هم تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه آب در دراسله سوادکوه با 40 میلیارد تومان اعتبار

احداث تصفیه خانه آب در دراسله سوادکوه با 40 میلیارد تومان اعتبار